Deal Score0
Așteptați ca vânzătorul să expedieze mărfurile
Raportați că nu primiți mărfuri
De ce s-a schimbat timpul estimat de livrare și când voi primi mărfurile? Aliexpress intrebari frecvente
Timpul de livrare estimat va fi modificat în funcție de situația reală de logistică și transport
Când pot fi deschise litigii?
Litigiile pot fi deschise după ora ETA (Data estimată de livrare).
Ce ar trebui să fac dacă timpul de procesare a litigiilor este prea lung și nu vreau să aștept?
Ne pare rău că verificăm informațiile cu compania de logistică, vă rugăm să așteptați c
De ce disputa mea nu poate fi rambursată chiar acum?Aliexpress intrebari frecvente
În prezent, logistica este în transport normal. Asteapta perioada de livrare promisa
Timpul de procesare a comenzii poate fi amânat cu aproximativ 5 zile în timpul Zilei Internaționale a Muncitorilor
Pentru a sărbători Ziua Internațională a Muncitorilor, mulți dintre vânzătorii noștri vor fi în vacanță în perioada 30 aprilie – 4 mai
De ce nu există informații de urmărire după expediere?
După ce vânzătorul trimite comanda, de obicei durează cel mult 11 zile pentru ca informațiile de urmărire să ajungă in sistem
Nu am primit marfa. Ce pot sa fac?
Vă rugăm să urmăriți coletul pentru a verifica starea pachetului: – Verifica dacă coletul este în tranzit cu un logistic normal
Ce ar trebui să fac dacă mi s-a perceput TVA și alte taxe de către furnizorul de servicii vamale/logistice, dar comanda mea a fost colectată cu TVA
Dacă ați plătit pentru o comandă cu TVA în AliExpress, TVA-ul nu ar trebui să fie perceput din nou de vamă/logist
Parerea ta conteaza...