Aliexpress | Nu am primit marfa. Ce pot sa fac?
Aliexpress nu am primit marfa. Ce pot sa fac in acest caz. Insistam pe articolul Aliexpress Romania cum cumperi in 3 pasi siguri pentru evitarea problemelor. Desi ai platit pentru produs dar acesta inca nu se afla in posesia ta, nu te ingrijora. Poate ca nu este o rea intentie. Aliexpress este o platforma sigura de unde poti cumpara multe produse ieftine de calitate. Daca totusi a trecut timpul estimat de livrare a produselor, uite ce poti face.
Aliexpress nu am primit marfa. Ce pot sa fac in acest caz?
Aliexpress ne invata care sunt pasii de urmat in cazul in care produsul nu a mai ajuns la tine.
Vă rugăm să urmăriți coletul pentru a verifica starea pachetului:
– Aliexpress nu am primit marfa vezi: Dacă coletul este în tranzit cu actualizare logistică normală:
Conform experienței noastre din trecut, majoritatea pachetelor vor fi livrate în intervalul de timp promis de vânzător .
Dacă pachetul cu produse nu ajunge la data promisă (PST), vă rugăm să deschideți disputa și vă vom ajuta atunci. Apreciem răbdarea dumneavoastră.
– Aliexpress nu am primit marfa Atentie: Dacă depășește timpul de livrare promis, nu există informații de urmărire, pachetul este returnat vânzătorului/reținut în vamă/expediat la o adresă greșită:
Puteți deschide o dispută pentru a solicita o rambursare în a 11-a zi de la comanda marcată ca expediată făcând clic aici pentru a găsi comanda și deschide o dispută , vom interveni dacă nu puteți ajunge la un acord cu vânzătorul în 5 zile.
Memento: prin deschiderea unei dispute, am putea asigura că plata dvs. nu va fi eliberată către vânzător și nu ar afecta livrarea normală a coletului dvs. în același timp.
– Aliexpress nu am primit marfa ATENTIE! Dacă s-a depășit timpul de protecție de 90 de zile, dar încă nu am primit marfa:
Deoarece nu puteți deschide o dispută, deoarece nu ați deschis o dispută în timpul protecției, va trebui să contactați vânzătorul pentru ajutor . De asemenea, vă recomandăm ca data viitoare să deschideți o dispută în perioada de protecție a cumpărătorului pentru a solicita rambursarea.