Banggood centru de ajutor pentru comenzi

Deal Score0
Deal Score0

Banggood centru de ajutor pentru comenzi efectuate din Romania. Cele mai frecvente intrebari si raspunsuri despre comenzile efectuate pe banggood.

Ce trebuie sa stiu despre comenzile mele pe banggood

Banggood centru de ajutor pentru comenzi
Banggood centru de ajutor pentru comenzi 2

Când voi primi o rambursare după ce mi-am anulat comanda? Banggood centru de ajutor pentru comenzi

Dacă ați respins comanda, mărfurile vor fi returnate expeditorului (Banggood). 
Când informațiile de urmărire arată că coletul se întoarce, ne puteți contacta clientul pentru a verifica. 
Și după ce confirmăm returnarea coletului, vom rambursa în contul dvs. de plată în termen de 1-3 zile lucrătoare sau îl vom returna în contul dvs. desemnat

Notă: Dacă comanda dumneavoastră este o comandă specială, cum ar fi COD, comandă tăiată și smulsă, plătită cu puncte, expeditorul (Banggood) nu va rambursa.

De ce mi-a fost anulată comanda și plata mi-a fost rambursată?

Iată câteva motive comune pentru această situație:

1. Plata este respinsă de emitentul cardului dumneavoastră .
Puteți contacta banca emitentă pentru mai multe detalii sau puteți încerca o altă metodă de plată sau un card.

2.Solicitarea dvs. de plată a fost respinsă din cauza problemelor de securitate.
Puteți încerca să plătiți cu o altă metodă de plată sau cu card. 
Dacă nu sunteți dispus să vă schimbați, ne puteți contacta pentru a vă furniza informațiile de 
ID pentru verificarea identității , după ce le verificăm, puteți plăti din nou.
Banggood centru de ajutor pentru comenzi 1

3. Există unele informații nepotrivite în comanda dvs. sau trebuie să confirmăm informațiile despre destinatar cu dvs.
De obicei, am încercat să vă contactăm pentru a corecta sau a confirma informațiile prin apel/e-mail/mesaj, dar poate ați fost ocupat și ați ratat-o. 
Vă vom anula comanda dacă nu primim răspunsul dvs. întârziat în beneficiul dumneavoastră.

4. Unul sau mai multe produse incluse în comanda dumneavoastră sunt epuizate.
De obicei, am încercat să vă contactăm pentru a vă explica situația prin apel/e-mail/mesaj, dar poate ați fost ocupat și ați ratat-o. 
Vă vom anula comanda și o vom rambursa dacă nu primim răspunsul dumneavoastră în termen de 5 zile în beneficiul dumneavoastră.

De ce nu pot găsi comanda în contul meu?

Iată modalitățile de a vă găsi comanda în contul dvs.:

1. Vă rugăm să verificați dacă v-ați autentificat mai întâi la adresa de e-mail înregistrată corectă sau la contul Facebook, deoarece probabil v-ați autentificat la o altă adresă de e-mail;

2. Vă rugăm să verificați dacă comanda dvs. este o comandă de grup, comanda de grup poate fi verificată în APP;

3. Vă rugăm să verificați dacă ați șters comanda din contul dvs., o puteți recupera cu ușurință urmând acești pași:
1) Conectați-vă la contul dvs. Banggood de pe computer
2) Accesați Contul meu – Comenzile mele – Comenzi șterse
3) Faceți clic pe butonul „restaurare”.

Ce înseamnă „Split Shipped”?

Înseamnă că comanda dumneavoastră a fost împărțită în mai multe pachete care urmează să fie livrate. 

De obicei se întâmplă atunci când comanda dumneavoastră conține mai multe articole și unul/unele dintre ele este/sunt epuizat. 

Pentru a putea primi produsele în stoc cât mai curând posibil, vă vom ajuta să împărțiți comanda și să livrați articolele în stoc în primul rând, iar articolele epuizate vor fi, de asemenea, livrate odată ce au fost reaprovizionate.

De ce starea comenzii spune să contactați clientul?

Aceasta înseamnă că v-am trimis un e-mail despre problema comenzii, vă sugerăm să verificați caseta de e-mail a contului pentru a vedea dacă ați primit vreun e-mail de notificare de la Banggood.

Dacă da, puteți răspunde direct la e-mail cu alegerea dvs. sau puteți contacta 
serviciul nostru pentru clienți pentru mai mult ajutor.

Este Banggood centru de ajutor pentru comenzi disponibil pentru Europa

Da. Centrul de ajutor pentru comenzi se refera la toate comenzile efectuate pe Banggood indiferent de zona/tara aleasa pentru Livrarea coletelor.

Cojocaru Ioana

Cojocaru Ioana

Salut! Sunt Cojocaru Ioana, indrumatorul tau pe magazinul online vissionbuy.ro. Am terminat facultatea ASE din Bucuresti, in anul 2015. De asemenea, am finalizat facultatea de Business Management la Wembley University London. Task-ul meu este ca tu, cumparatorule, sa ai acces la cele mai sigure magazine online Word Wide, de unde sa poti face cumparaturi legale si mai ales in siguranta.

Parerea ta conteaza...

      Exprima-te sau intreaba!

      Register New Account