Banggood probleme la plata cu cardul
Banggood probleme la plata cu cardul online din Romania. Daca exista probleme la plata cu cardul pe Banggodd, aici ai sa gesesti cele mai importante raspunsuri care te pot ajuta. Inainte de toate, trebuie sa stii ca poti efectua plati cu diferite tipuri de carduri precum; Master, Visa, etc…, sau prin pay pal. De asemenea, cand cumperi produse disponibile pe Banggood, plata online trebuie verificata cu un document ID tip pasaport sau permis condusere. Aceste verificari se fac in folosul clientilor pentru evitarea folosirii frauduloase a cardurilor. Ulterior, din contul tau poti verifica comenzile mele, termenul de livrare, plata acceptata sau poti deschide dispute.
Banggood probleme la plata cu cardul – Ce fel de metode de plata sunt acceptate pe banggood
Asa cum am spus, platforma pune la dispozitia clientului un numar major de metode care pot servi la efectuarea platii produselor. Daca esti in Romania, cu siguranta vei accepta plata cu un card Master sau Visa card. Daca preferi plata prin transfer bancar, trebuie sa stii caaceasta dureaza mai mult.
Am platit cu cardul dar am o problema – FAQ
De ce ar trebui să îmi verific identitatea când plătesc cu cardul de credit?
Dacă v-am cerut să vă verificați identitatea, aceasta este pentru a proteja securitatea contului dvs. și pentru a preveni fraudele.
Veți primi un e-mail de notificare de la [email protected] prin care vă va cere să vă verificați identitatea.
Vă rugăm să răspundeți și să atașați următoarele fișiere la același e-mail:- O poză sau o scanare a cardului dvs. de credit care arată doar ultimele 4 cifre ale acestuia și numele titularului cardului;- O poză sau o scanare a permisului de conducere, a pașaportului sau a cărții naționale de identitate;
Vă rugăm să acoperiți informațiile dvs. personale (data nașterii și altele similare) și numărul dvs. de identitate/pașaport/permis de conducere.
Informațiile transmise vor fi folosite doar pentru a verifica autenticitatea identității deținătorului cardului și nu vor fi partajate sau vândute către terți.
De ce mi-a fost refuzat cardul de credit?
Vă rugăm să vă asigurați că detaliile cardului dvs. și informațiile personale au fost introduse corect.
Mai jos sunt câteva dintre cele mai comune motive pentru care cardul dvs. de credit a fost refuzat:
– Nu v-ați onorat banca emitentă a cardului de credit;- Fondurile din cardul dvs. nu sunt suficiente pentru a finaliza achiziția;
– Cumpărați articole restricționate, cum ar fi țigări electronice sau jucării pentru adulți;- Cardul a expirat sau noul card nu a fost încă activat;
– Time-out secțiune de sistem;- Cardul dvs. a fost furat sau pierdut;
Nu vedeți opțiunea cardului de credit?
Plățile cu un card de credit sunt activate numai pentru anumite țări în care intermediarii noștri operează. Dacă nu puteți utiliza un card de credit, puteți selecta în continuare alte metode de plată, cum ar fi PayPal.
Nu avem acces la informațiile cardului dvs. de credit și, prin urmare, vă sugerăm să finalizați tranzacția cu un alt card de credit sau metodă de plată dacă problema persistă.
Cum să-ți începi grupul?
Iată pașii pentru a începe o achiziție de grup:
1. Alegeți produsul care vă place și faceți clic pe butonul „Start Group”;
2. Trimiteți și plătiți comanda cu succes;
3. Faceți clic pe butonul „Invitați prieteni” și distribuiți cu succes;
4. Cineva se alătură grupului și finalizează plata într-un timp limitat;
5. Comanda Group Buy este confirmată și începe procesarea pentru expediere.
Dacă nimeni nu se alătură Grupului dvs. Cumpărați în decurs de 48 de ore, grupul se va desființa și comanda va fi anulată cu o rambursare completă în contul dvs. inițial.
Starea comenzii mele este revizuire, ce înseamnă?
Aceasta înseamnă că comanda dumneavoastră este procesată prin examinare manuală.
Timpul complet estimat este de 48 de ore.
De îndată ce primim plata dvs., vă vom procesa comanda imediat și vă vom informa prin e-mail rezultatul procesării.
Vă rugăm să așteptați cu răbdare.
Dacă aveți alte întrebări, vă rugăm să nu ezitați să
contactați serviciul nostru pentru clienți pentru mai mult ajutor.
De ce nu am platit?
Iată motivele comune și sfaturi pentru tine:
1. Există un risc de securitate atunci când efectuați o plată.
– Sfat: vă rugăm să faceți o contestație prin intermediul site-ului Acasă>Contul meu>Apel de identitate pentru a vă verifica plata.
2. Plata dvs. a fost respinsă de bancă.
-Sfat: Vă rugăm să contactați banca pentru a afla motivele specifice și pentru a cere ajutor.
3. Adresa de facturare nu se potrivește cu
adresa comenzii.
-Sfat: verificați și asigurați -vă că adresa dvs. de facturare se potrivește cu adresa din ordinul de plată.
4. Informații de plată introduse incorecte.
-Sfat: Vă rugăm să verificați și să vă asigurați că ați introdus informațiile corecte de plată.
5. Probleme de expirare a rețelei sau browserul web pe care îl utilizați nu este suficient de sigur pentru a efectua plăți sau a gestiona metodele de plată.
-Sfaturi:
① Încercați să verificați cu alt browser.
② Puteți încerca, de asemenea, să vă deconectați, să vă ștergeți memoria cache și cookie-urile, apoi să vă conectați din nou și să încercați să faceți checkout.
③ În plus, puteți încerca să verificați pe un alt dispozitiv.
Dacă vizitați site-ul Banggood cu computer sau Banggood PC, încercați să verificați pe site-ul sau aplicația mobilă și invers.
6. Dacă întâmpinați probleme cu plata cu cardul de credit, vă rugăm să verificați „ De ce mi-a fost refuzat cardul de credit? ”.
7. Dacă întâmpinați probleme cu plata prin PayPal, vă rugăm să verificați întrebările frecvente PayPal .
Dacă metodele de mai sus nu vă pot rezolva problema, vă rugăm să
contactați serviciul pentru clienți .