Cum sa returnez un produs pe Geekbuying
Vrei sa cumperi pe Geekbuying pentru ca apoi sa returnezi produsul? Un pas simplu ar fi sa contactezi serviciul clienti. Fotografiaza coletul rupt si produsele care au fost distruse la transport. Trimite pozele la serviciul de relatii clienti. Indiferent ce produs ai cumparat, fie el TV, Biciclete sau boxe portabile, procedura este aceeasi fara a fi nevoie de alte suplimente informative detaliate mai jos.
Cum returnez un produs pe Geekbuying
- Pachet distrus la transport(DOA)
- Articole lipsă, articol greșit sau pachet incorect trimis
- 7-14 zile Articol neapreciat
- Garanție de un an pentru reparații
- Excepții de garanție și note
- Cum se solicită garanție (retur, reparație și rambursare)
- Alte garanții speciale pentru produse
- Retururi și proces de compensare
Următoarele informații de garanție acoperite pentru majoritatea produselor vândute de Geekbuying asigură clienților o experiență de cumpărături fără probleme. Pentru alte probleme excepționale, consultați scutirile de garanție și notele de mai jos.
Mort la sosire (DOA)
Clienții trebuie să contacteze serviciul nostru pentru clienți în termen de 7 zile de la primirea bunurilor pentru situația DOA.
Note speciale:
Ambalajul exterior este rupt sau deformat
– Depuneți imediat un caz asupra coletului rupt/distrus la compania de curierat și obțineți o confirmare sub formă de dovadă pe hârtie cu ștampila pe acesta.
– Trimiteți-ne pozele articolelor/coletului primite cu informații detaliate care descriu problema, împreună cu dovada pe hârtie menționată mai sus și numărul cazului cu care putem confirma rapid cazul.
– După verificarea tuturor informațiilor solicitate, vă vom oferi fie o înlocuire, fie o rambursare completă, în funcție de cerințele dvs.
Ambalajul exterior este într-o formă bună în timp ce articolul nu funcționează.
– Trimiteți-ne imaginile articolelor/pachetului primit cu informații detaliate care descriu problema.
– După verificarea tuturor informațiilor solicitate, vă vom oferi fie o înlocuire, fie o rambursare completă, în funcție de cerințele dvs.
Articole lipsă, articol greșit sau pachet incorect trimis
Vă rugăm să verificați cu atenție conținutul și greutatea coletului înainte de a-l semna. Pentru orice problemă, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți cu informațiile de mai jos:
1. Trimiteți-ne un e-mail cu numărul dvs. de comandă și codul produsului (număr SKU).
2. Vă rugăm să ne trimiteți imaginile clare ale ambalajului exterior, eticheta de transport, greutatea coletului și articolul pe care îl primiți.
7-14 zile Articol neapreciat
Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs. și produsul este încă în condiții normale, puteți pur și simplu să returnați șprodusul. Vă rugăm să rețineți că, clienții sunt responsabili pentru taxa de returnare. Vă vom oferi fie o înlocuire, fie o rambursare (exclus taxa de transport), în funcție de cerințele dvs. după primirea articolului schimbat din comanda dumneavoastră.
Garanție de un an pentru reparații
Geekbuying oferă 1 an garanție începând de la data primirii bunurilor (quadcopterul RC nu intră în sfera acestei garanții). Orice reparație gratuită trebuie să fie confirmată de producător prin intermediul Serviciului Clienți. Vă rugăm să rețineți că regula reparației gratuite nu se aplică plăcii de bază, bateriei și ecranului. Articolele ar trebui returnate la costul clientului, în timp ce Geekbuying va plăti taxa de expediere pentru trimiterea articolului reparat către client.
Scutiri de garanție și note
1. Degradarea naturală a produsului prin uzură, împreună cu ruperea/deteriorarea în timpul utilizării, este exclusiv responsabilitatea clientului și nu este acoperită de garanțiile noastre.
2. În cazul în care clientul a deteriorat/folosit greșit articolul(ele), garanția produsului este anulată imediat. Nu este disponibilă nicio compensație în astfel de cazuri. Cu toate acestea, clienții sunt bineveniți să ne contacteze pentru a cumpăra piese de schimb (dacă este cazul). Vom percepe valoarea inițială a componentelor și o taxă de expediere pentru a le expedia.
Clientului i se anulează garanția dacă:
– Deschideți produsul în încercarea de a repara dispozitivul
– Modificați, eliminați, personalizați sau schimbați părți ale produsului
– Folosiți dispozitivul într-un mod pentru care nu a fost destinat inițial
– Continuați să utilizați articolul după ce apare o defecțiune și cauzează mai multe daune
3. Toate returnările trebuie mai întâi autorizate de către echipa de asistență Geekbuying înainte de returnare. Vă rugăm să consultați următorii pași din „Cum se solicită o garanție” de mai jos. Pentru cererile de garanție incomplete, Geekbuying are dreptul de a refuza orice compensație. Dacă clientul a returnat pachetul fără autorizație prealabilă (formular RMA), trimite la o adresă greșită, returnează un articol incorect sau trimite un pachet gol, atunci din nou Geekbuying rezervă dreptul de a refuza orice compensație.
4. Toate returnările vor fi inspectate de echipa noastră tehnică la sosire. Dacă articolul returnat nu poate fi reparat, Geekbuying va oferi o soluție alternativă.
Notă specială:
1. Taxa de transport pentru returnarea produsului înapoi va fi plătită de client și este nerambursabilă, cu excepția situațiilor DOA de 7 zile.
2. În timpul transportului de retur, clientul este responsabil pentru toate taxele vamale, taxele sau tarifele în timpul returnării articolelor în depozitul nostru. În aceste cazuri, vom deduce taxele vamale din suma dvs. de rambursare autorizată.
3. Geekbuying va retrimite în mod prestabilit articolul către client prin Livrare cu tarif fix. Dacă clientul dorește să utilizeze o metodă de expediere mai rapidă, se aplică taxa de expediere relevantă.
4. În cazul oricărei utilizări greșite, toate reparațiile, accesoriile și taxele de transport, în ambele sensuri, sunt pe deplin responsabilitatea clientului și sunt pe cheltuiala sa.
Cum se solicită garanție (retur, reparație și rambursare)
Vă rugăm să trimiteți mai întâi un email la serviciul nostru pentru clienți (E-mail: [email protected] ) cu informațiile de mai jos:
1. Descrieți problema cu articolul dvs. în detaliu: Ce sa întâmplat? Când? Cum? Vă rugăm să precizați, de asemenea, numărul complet de comandă și codul produsului (număr SKU).
2. Spuneți-ne ce pași ați efectuat deja pentru a rezolva problema.
3. Trimiteți o fotografie sau un videoclip clar (prin wetransfer) care arată defectul (defectele); acestea ar trebui să aibe o calitate bună.
Echipa noastră post-vânzare va analiza problema cu care vă confruntați și vă va reveni cu o soluție cât mai curând posibil.
Alte garanții speciale pentru produse
Acest lucru se aplică pentru: Quadcopter RC, Kugoo și JIMMY
Geekbuying oferă 1 an garanție pentru produse electronice de mare consum, cum ar fi TV BOX, TABLETA, TELEFON MOBIL, GAMEPAD, ARTICOLE DE SECURITATE și așa mai departe (quadcopterul RC nu este în domeniul de aplicare al acestei garanții).
Sfera de aplicare a acestei garanții exclude toate daunele cauzate de factori artificiali, cum ar fi dezasamblarea, utilizarea greșită, căderile, căderile, apa, firmware-urile neoficiale, modificările software sau cauzele similare, atât pentru computere, cât și pentru accesorii acestora.
Articole DOA (distrus la sosire).
Dacă produsul a sosit stricat, vă rugăm să ne contactati în termen de 7 zile de la ziua în care l-ați primit și apoi urmați Garația produsului de 7 zile.
Despre produse nesatisfăcătoare
Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs., îl puteți returna în termen de 14 zile de la data livrării pentru a primi o rambursare a achiziției dvs. minus taxele de transport sau un schimb. Va trebui să plătiți taxele de transport în ambele sensuri dacă motivul nu este legat de greșeala noastră. Vă rugăm să vă asigurați că returnați articolul în ambalajul original și în aceleași condiții în care l-ați primit.
Garantie:
Referitor la produse grele. Aceste tipuri de produse nu pot fi returnate din cauza greutății lor mari și a taxelor mari de transport. Vă vom oferi înlocuirea pieselor, asistență tehnică sau reparații dacă au existat componente defect.
Garantie JIMMY:
Geekbuying oferă o garanție de 2 ani pentru produsele JIMMY.
Retururi și proces de compensare
Pentru orice problemă post-vânzare, vă rugăm să contactați direct Serviciul Clienți și acesta vă va oferi o soluție în funcție de nevoile dvs.
Vă rugăm să verificați fiecare timp de procesare a primului articolului returnat.
1. Pentru schimburi, timpul de procesare pentru inlocuire va fi intre 2-7 zile lucratoare, de la primirea articolului inapoi si in functie de disponibilitatea stocului.
2. Pentru rambursări, timpul de procesare pentru ca noi să procedăm cu rambursarea va fi între 3-6 zile lucrătoare de la primirea articolului returnat. După aceasta, timpul de rambursare va depinde de metoda de plată. Consultați mai jos pentru detalii: –
Procesarea rambursărilor prin PayPal poate dura până la 48 de ore să apară în contul dvs.
-Rambursările cu cardul de credit vor dura între 7-14 zile lucrătoare pentru a apărea în contul dvs. Această întârziere depinde în întregime de compania dvs. de card de credit și de orice intermediar.
3. Pentru reparatii, va dura intre 15-30 de zile lucratoare in functie de articol si stocul producatorului de piese de schimb.