
Cum se deschide o disputa pe Aliexpress
Cum se deschide o disputa pe Aliexpress? Disputa este principiul fundamental pe care trebuie sa il cunosti pentru cumparaturi in siguranta pe Aliexpress. Deschiderea unei dispute este un pericol major pentru vanzatorii de pe Aliexpress. Acest pericol ajunge pana la excluderea lor din platforma. Nu am primit marfa, ce pot sa fac? Poti deschide o disputa daca:
- vanzatorul nu raspunde la mesajele tale,
- coletul nu mai ajunge,
- vrei o rambursare,
- primesti alt produs decat cel comandat
- produsul este defect
- pachetul este distrus la transport…etc
Daca aveti o problema cu banii ori produsul, nimic nu este pierdut. Deschideti o disputa cu Aliexpress.
Cum se deschide o disputa pe Aliexpress – Informatii pas cu pas
Puteți solicita o rambursare dacă nu ați primit comanda până la sfârșitul perioadei de protecție a cumpărătorului sau dacă doriți să returnați comanda pentru o rambursare. Puteți accesa Cont > Comenzi > Detalii comandă pentru a aplica, gestiona sau urmări rambursarea.
În acest articol, veți găsi:
- Când puteți obține o rambursare
- Cum să solicitați o rambursare
Când puteți obține o rambursare?
Comanda nu a fost expediată
Dacă vânzătorul nu a expediat încă comanda dvs., o puteți anula pentru o rambursare:
- Accesați Contul meu > Comanda > Detaliul comenzii pe care doriți să o anulați.
- Faceți clic pe butonul Anulați comanda.
Rambursarea va fi procesată în 3-20 de zile lucrătoare, în funcție de metoda dvs. de plată.
anulați comanda pentru rambursare
Comanda expediata dar neprimita
Dacă vânzătorul a expediat comanda, dar nu ați primit-o încă,
- Începeți o dispută accesând Cont > Comanda > detaliile comenzii pentru comanda respectivă și deschideți o dispută
- Selectați Rambursare numai pentru tipul de aplicație
disputa deschisa pentru comanda neprimita
Cum se deschide o disputa pe Aliexpress – Probleme cu produsele după livrare
Dacă comanda sau ambalajul sunt deteriorate, articolul primit are probleme sau nu este așa cum este descris, atunci puteți;
- Cum se deschide o disputa pe Aliexpress din Cont > Comanda > detaliile comenzii pentru comanda respectivă și deschideți o dispută
- Selectați Rambursare și returnare sau Rambursare numai pentru tipul de aplicație
dispută deschisă pentru probleme legate de articole
Cum se solicită o rambursare?
Deschide o dispută
- Accesați Cont > Comanda, faceți clic pe detaliile comenzii pentru articolul pentru care doriți rambursare sau rambursare pentru returnare
- Faceți clic pe Deschideți disputa pentru a iniția procesul
faceți clic pe „Detalii comandă”
faceți clic pe butonul „Deschide disputa”.
Selectați detaliile disputei
- Selectați motivul pentru care solicitați o rambursare
- Specificați suma de rambursare pe care o doriți [rambursarea taxei de transport se va aplica dacă returnați întreaga comandă]
- Selectați și confirmați metoda de rambursare în care doriți să primiți suma rambursată pentru a fi debitat.
completați formularul de cerere de rambursare
Cum se deschide o disputa pe Aliexpress – Descrieți problema și adăugați imagini relevante
- Explicați de ce ar trebui să primiți suma de rambursare specificată. Mai mult context vă va ajuta cazul.
- Atașați imagini și videoclipuri relevante pentru a vă susține motivul și explicația.
Vă rugăm să rețineți: imaginea ar trebui să aibă până la 5 MB și videoclipul poate fi de până la 2 GB (formate suportate: PNG, JPG, MP4, GIF)
Verificați progresul rambursării dvs
Vânzătorul va răspunde în termen de 5 zile după aceasta și va fi cu ochii pe actualizări. Pentru a verifica progresul actualizării dvs.;
- Accesați Cont > Comanda > Detaliile comenzii articolului pe care doriți să-l rambursați
- Starea actuală este menționată pe tabloul de bord ca În curs
- Faceți clic pe Gestionați acum pentru a efectua orice acțiune
Verificați și răspundeți dacă este necesar
Confirmați soluția oferită
- Dacă sunteți de acord cu soluția vânzătorului, puteți confirma.
- Dacă nu sunteți de acord, puteți furniza mai multe dovezi vânzătorului.
- După 5 zile, dacă nu există nicio soluție, AliExpress va interveni și va oferi soluții bazate pe dovezile pe care le-ați furnizat.
confirma solutia oferita
Rambursarea s-a încheiat
Cu acord, o rambursare va fi trimisă la metoda de rambursare selectată. Este nevoie de 3-20 de zile lucrătoare pentru ca suma rambursată să fie reflectată în sistem. Puteți verifica metoda de plată sau tabloul de bord pentru litigii pentru a vă asigura că a fost primită o rambursare.