Geekbuying FAQ intrebari si raspunsuri
Ai vrea sa cumperi produse pe Geekbuying dar ai multe intrebari despre plata, transport, livrare sau taxe? Raspundem cu drag si incercam sa iti oferim cele mai satisfacatoare raspunsuri. Iata o lista a celor mai comune intrebari si raspunsuri.
Retine ca: metodele de plata pe Geekbuying sunt variate si pentru plata cu, cardul trebuie sa urmezi procedura de verificare a platii online
Ce este ES și UK Warehouse?
Geekbuying are depozite locale în Spania și Regatul Unit. Bunurile comandate din aceste depozite sunt expediate în 48 de ore și trimise direct către dvs.
Notă:Articolele comandate din diferite depozite nu pot fi achiziționate în aceeași comandă.
Trebuie să plătesc transportul dacă comand articole dintr-un depozit local?
Dacă expediați comanda în aceeași țară cu depozitul, transportul va fi probabil gratuit. Dacă comanda dvs. este trimisă într-o altă țară, se vor aplica taxe de expediere. Cu toate acestea, pentru multe produse cu greutatea mai mică de 2 kg, transportul global este gratuit. (Consultați „ Ghidul nostru de livrare ” pentru mai multe informații.)
Cât durează ca comenzile mele să fie expediate?
Comenzile plasate dintr-un depozit local care sunt trimise în aceeași zona cu depozitul vor fi expediate în 48 de ore. Articolele comandate din locații din afara țării depozitului local vor fi expediate în 3-7 zile. Puteți urmări comanda în secțiunea „ Starea Comenzii ”. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Va trebui să plătesc taxe vamale sau taxe la comenzile mele?
Articolele expediate din toate depozitele noastre nu sunt supuse taxelor de export. Cu toate acestea, dacă expediați un articol dintr-un județ în altul, este posibil să fiți supus să plătiți taxe locale și taxe vamale pentru articolul respectiv. Clientul este singurul responsabil pentru aceste cheltuieli. Pentru mai multe detalii despre vamă și taxe, vă rugăm să vizitați pagina noastră „ Vămă ”.
Expediați în zone îndepărtate?
Da, Geekbuying livrează mărfuri la nivel global. Taxele și durata expedierii vor varia în funcție de metoda de expediere selectată. Pentru mai multe detalii despre livrare, vă rugăm să vizitați „ Ghidul nostru de livrare ”. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Cum îmi pot urmări comanda Paypal Express Checkout?
Există două moduri prin care puteți urmări comanda dvs. de plată rapidă. Prima este să vă urmăriți comanda contul personal. Vă rugăm să fiți sigur că informațiile de urmărire vor fi afișate clar în Contul dvs. personal după contul Paypal asociat contului dvs. Geekbuy.
Celălalt este să faceți clic pe butonul Starea comenzii pentru a vă urmări pachetul. Vă rugăm să fiți sigur că e-mailul cu informațiile de urmărire va fi trimis la scurt timp după trimiterea numărului dvs. de comandă și a contului Geekbuy.
Ce fac dacă am o întrebare după ce primesc o comandă?
Puteți trimite un email direct sau puteți apela departamentul nostru de asistență pentru clienți. Pentru mai multe informații de asistență pentru clienți, vă rugăm să vizitați „ Contactați -ne