Politica de garantie a telefoanelor mobile

Deal Score0
Deal Score0

Politica de garantie a telefoanelor mobile pe banggood difera de garantia pusa la dispozitie de banggood, pentru alte produse. Daca te-ai hotarat sa cumperi un telefon, este bine sa stii care sunt conditiile in care se acorda certificatul de garantare. Acceseaza acest link pentru a vedea toate produsele disponibile pe banggood.

Politica de garantie a telefoanelor mobile
Politica de garantie a telefoanelor mobile

Care este politica de garantie a telefoanelor mobile pe banggood

Pentru următoarele categorii de produse, Banggood va oferi servicii de garanție de calitate dacă există probleme de calitate sau probleme cauzate de alte persoane. Termenul de garanție începe din momentul în care primiți mărfurile. Vă rugăm să rețineți că orice cereri restante nu vor fi acceptate. Pastrati toate dovezile ( acte, chitante, poze ) care ne pot ajuta in principiul de acordare a garantiei pentru telefoane mobile si alte bunuri electronice sau electrocasnice. Pentru probleme plati vezi rezolvarea pe banggodd probleme la plata cu cardul.

Politica de garantie a telefoanelor mobile – Referință pentru soluțiile de garantare a calității: 

1. Politica de rambursare: rambursare parțială / rambursare completă / returnare și rambursare.

2. Politica de reexpediere: retrimiteți produse parțiale/un înlocuitor nou.

3. Reparați sau schimbați. 

Notă:  Perioadele de garanție ale produsului BlitzWolf&BlitzHome cu baterie și fără baterie este de 12 luni, respectiv 18 luni. Soluțiile de garanție sunt prezentate în tabelul următor. 

Smartphone
Perioada de garantieSoluții de garanțieinstructiuni aditionale
1 anReexpediere / Rambursare / Reparație① Pentru probleme de calitate sau defecțiuni, cu dovezi de la centrul de reparații al producătorului sau de la atelierul de reparații autorizat, clienții se pot întoarce în termen de 15 zile, pot înlocui în 30 de zile, pot primi garanție gratuită sau rambursare în perioada de garanție, dar peste 30 de zile.
②Pentru probleme de calitate sau defecțiuni, dacă dovada nu este disponibilă, Banggood va oferi servicii de reparații sau va negocia rambursarea dacă se află în perioada de garanție de 1 an.
【Notă: produsele marca XIAOMI/POCO au o agenție de întreținere locală (Spania, Italia, Regatul Unit, Franța, Polonia, Republica Cehă, România, Slovacia, Mexic, Columbia, Rusia, Myanmar, Thailanda, Singapore, Vietnam, Cambodgia, Filipine, Curcan). Și serviciul post-vânzare va fi urmat de instrucțiunile de întreținere ale acestora. Dacă este necesar, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți pentru detalii.】

Notă:

1. Pentru produsele achiziționate cu reduceri promoționale mari (snatch, reduceri la jumatate de pret, cadouri gratuite, cadouri de orice fel, etc.), dacă există probleme de calitate, rambursarea este singura opțiune disponibilă. 

2. Datorită naturii și utilizării sale, îmbrăcămintea, pantofii, brățările, decorațiunile, gadgeturile de uz casnic, decorațiunile pentru casă, produsele sexuale, textilele pentru casă și alte articole similare nu sunt incluse în această perioadă de garanție. Pentru alte detalii despre produs vă rugăm să ne contactați sau să consultați alte garanții.

3. Degradarea naturală a produsului prin uzură, împreună cu ruperea/deteriorarea în timpul utilizării, este responsabilitatea exclusivă a clientului și nu este acoperită de garanțiile noastre.

4. Politica de garantie a telefoanelor mobile – În cazul în care produsul este deteriorat/folosit greșit de către clienți, garanția va fi invalidă imediat. Nu este disponibilă nicio compensație în astfel de cazuri. Cu toate acestea, sunteți binevenit să ne contactați pentru a cumpăra piese de schimb (dacă este cazul). 

5. Dovada este necesară pentru orice problemă de calitate non-umană.

6. Pentru unele produse, clienții trebuie să ofere dovezi de deteriorare sau să coopereze pentru a verifica și confirma problemele, altfel este posibil să nu vă putem acoperi în conformitate cu Politica de garanție a produsului. 

7.【Politica de garantie a telefoanelor mobile – Garanția este invalidă dacă clientul operează produsul în următoarele circumstanțe】:

– reîmprospătați hardware-ul sau rootați dispozitivul

– deschideți produsul pentru a repara dispozitivul

-modificarea, ștergerea, personalizarea sau schimbarea componentelor produsului

-utilizați dispozitivul într-un mod neadecvat

-continuați să utilizați articolul odată ce apare o defecțiune și provoacă mai multe daune

Cojocaru Ioana

Cojocaru Ioana

Salut! Sunt Cojocaru Ioana, indrumatorul tau pe magazinul online vissionbuy.ro. Am terminat facultatea ASE din Bucuresti, in anul 2015. De asemenea, am finalizat facultatea de Business Management la Wembley University London. Task-ul meu este ca tu, cumparatorule, sa ai acces la cele mai sigure magazine online Word Wide, de unde sa poti face cumparaturi legale si mai ales in siguranta.

Parerea ta conteaza...

      Exprima-te sau intreaba!

      Register New Account